En los octavos de final -choque disputado en el Estadio Mundialista de Suwon de Corea del Sur-, los españoles consiguieron su pase a la siguiente ronda ante la selección irlandesa. Bilardo, que había sido contratado solo para esa ronda inicial, declinó seguir dirigiendo a Libia para la fase siguiente. La Copa de la UEFA dexó una amargosa alcordanza ente los aficionaos valencianistes, yá que na primer ronda cayó na ida por un contundente 1-5 frente al Nápoles entrenáu por Claudio Ranieri, colos cinco goles anotaos pol delanteru uruguayu Daniel Fonseca, nome difícil d’escaecer pol valencianismu dende aquel día. La final apostóse’l sábadu 24 de xunu de 1995 nel Santiago Bernabéu frente al Deportivo de La Coruña, que se clasificó per primer vegada na so historia pa una final. El resultado del partido fue una goleada 4-1 para el Valencia, lo que acercaba notablemente al club ché a la primera final de Champions de su historia. Más de 40.000 valencianistes viaxaron pa vivir la que yera la primer final pa los más nuevos, un partíu que pasaría a la historia como «La final de l’agua».
Con tan solo 2 goles recibidos en su única participación en el mundial, es la selección con menos goles recibidos en la historia de los mundiales. Repite final al añu siguiente nel so segunda participación y el rival esta vegada ye’l FC Bayern München, qu’arrampuña’l títulu a los valencianistes na tanda de penaltis. El debú valencianista na UEFA presentábase de lo más complicáu al enfrentase al vixente campeón: el FC Bayern München. Poca xente confiaba nos che ante’l mal entamu lligueru, pero la eliminatoria quedó sentenciada na ida’l 10 de setiembre en Mestalla con un abuitáu 3-0 pa los valencianistes con goles d’Engonga, Claudio López (nel so debú goliador) y Moya. En 2012 el club decide nun anovar a Unai Emery tres cuatros temporaes por un supuestu fin de ciclu, y Manuel Llorente contrata a Mauricio Pellegrino nel so debú como entrenador, ensin cuntar cola opinión de la direición deportiva nin del conseyu d’alministración. L’equipu empobináu por Unai Emery llogró apostar cada temporada la Lliga de Campeones, mientres el club incorporaba futbolistes nuevos o pocu conocíos que faíen menguar el nivel de la plantía. Tres el partíu d’ida con victoria 3-1 en Mestalla, y col equipu nel puestu 11ᵘ en lliga tres trece xornaes, el téunicu Luis Aragonés presentó la so dimisión, colo que’l siguiente partíu de lliga foi dirixíu pol so segundu entrenador, José Manuel Rielo (na so tercer ocasión como entrenador provisional del primer equipu).
Perdía la Valencia n’Anoeta y la decisión del cambéu de téunicu yá taba tomada, real madrid camiseta hasta qu’un gol de Mendieta nel minutu 79 punxo’l 1-1 definitivu nel marcador y allargó la paciencia col téunicu. A partir del 6 de payares de 1994 l’estadiu recupera’l so nome orixinal de Estadiu de Mestalla tres una carta unviada por el mesmu ex-presidente Luis Casanova Giner solicitando dichu cambéu. Tol equipu empobináu pol téunicu qu’acababa de proclamase campeón del Mundial 1994 con Brasil, Carlos Alberto Parreira. El Balón de oro distingue al mejor jugador de cada Copa Mundial. La primer parte foi controlada por un Deportivo que s’adelantró nel minutu 36 con un gol de Manjarín en robándo-y el balón a Giner. La Valencia adelantrar con un gol de Mijatovic pero’l Atlético ganaba ensin problemes 2-0 al Albacete, y amás nel últimu minutu empató’l 1-1 el Celta. Ameyora la imaxe, el compromisu y el rendimientu del equipu, llantando cara y venciendo a rivales fuertes, pero ensin llegar a algamar puestos europeos, quedando finalmente 8ᵘ na clasificación, y quedándose a les puertes d’apostar la final de la Europa League. La 4ª xornada de Lliga l’equipu yá tenía un nuevu téunicu, l’italianu Claudio Ranieri, un entrenador totalmente distintu a Valdano que basaba tol so fútbol na solidez defensiva, ensin tener la posesión del balón, pero con un contragolpe letal.
Mentanto l’equipu cayó ganáu nos trés primeres xornaes de lliga dando una bien mala imaxe, sobremanera Jorge Valdano n’El Sardinero al dexar al so propiu equipu con un home menos al incluyir cinco xugadores estracomunitarios sobre’l terrén de xuegu (en llugar de los cuatro reglamentarios). El brasilanu foi alliniáu nos dos primeres xornaes, pero quedóse fora de la convocatoria del primer alcuentru de la Copa de la UEFA, lo cual indignó al delanteru y provocaron una tirante charra ente téunicu y xugador a la vista de tolos medios de comunicación na Ciudá Deportiva. A pesar de los esfuercios l’equipu foi mediocre ya irregular, cayendo en Copa en casa frente a Les Palmes nos penaltis. Poco dempués, el 24 de payares dimitía’l presidente Arturo Tuzón na que yera la so octava temporada al frente del club, y foi nomáu Melchor Hoyo Pérez hasta les eleiciones a la presidencia. «Historia del Athletic Club, Parte III». Además de los triunfos en liga del primer equipo, cabe destacar el del filial del club, el Deportivo Ilicitano el cual en la temporada 67-68 asciende a Segunda división. La temporada 1993/94 fichar al desconocíu montenegrín Mijatovic.